Be Followers

Friday 12 October 2012

19++


Tadi pegi scan..baby dah 19++. Hajat dihati nak tau jantina...Doc cuma cakap "Nampak mcm _____  tapi xsure la..pasal scan ni tak terang,,baby pun kecik lagi..." Huh..hampa aku...takpe nanti aku gi klinik yang scan dia canggih sikit..Cuma taknak buat scan 3d or 4d lagi pasal baby pun kecik lagi..dah beso sikit baru syokkan..nak ber 3d, 4d bagai..... (Nak jimat benonye,,pasal opis x cover utk pregnancy ni..hehehe..) Baby sangat aktif masa di scan tadi..tak mau duduk diam kata doktor....

Dan tadi aku tanye doktor,,"Camne ye doktor...saya dulu overdue,,risaule klau boleh xmau camtu dah..lama seminggu jugakle.." Doc jawab "Gunakan susu original" Aku blur...Kemudian dia explain detail...ntah apa menda yg disebut ayat2 saintifik nye..tapi maksud doktor tu..susu original is air mani suami...jadik dah ujung2 tu lebihkan bersama suami....kelebihan air mani tu sama macam ubat induce yang dok pakse bersalin tu..kasi bukak jalan katanyee.....Wah,,,rupenyee....Boleh la diamalkan ye..kengkawan....hehehehe...

Selasa lepas aku dah pun pi checkup...Berat ku Wow!! naik lagi 2.2kg. Still ada kecing kotor,,tapi dah kurang sikit....Buat ultrasound untuk dengo degupan jantung  baby..Terujanye aku...Ye lah,,dulu abang nye Hadiff kan..sekarang giliran adiknya pulak...

1 comment:

  1. eh lebih kurang sama posisi macam aiman dulu... so maknanya heheheheh

    ReplyDelete