Be Followers

Wednesday 26 December 2012

Scan 4D, sekodeng Adik Hadiff

Ahad baru ni aku ada appointment untuk scan 4d kat Poliklinik Umra, Seksyen 13, Shah Alam. Appointment ni aku buat thru online kat facebook 3D 4D Scan Malaysia. Ni pun lepas aku google cari scan terrrrrmurah yang ada kat area Lembah Klang ni..

Rupanya glamer jugek ramai yang buat scan 4d ni dengan Miss Jezzleyn, Sonographer. Appointment dgn dia ni boleh le pilih tempat yg paling dekat dgn rumah kita.. Dia buat kat Ampang,  Seri Kembangan, Petaling Jaya & Shah Alam. Dengan bayaran hanya RM100, kire puas hati le dapat CD dan Printed Copy. Giliran pun xlama..Aku punye turn tepat pada waktunye 10.20 am. 

Dalam setengah jam bergantung pada baby tu nak tunjuk muka atau tak..Baby aku ok, senang dipujuk..Kasi tunjuk muka n sempat smile walaupun tido..Miss Jezzleyn tu pun mmg pakar pujuk baby..Dah mmg kerja dia..

Dan paling best bile Husbandku n Hadiff join tgk sama..Bukan main excitednye terutamanya Hadiff...Gendernye pun dah tau dah..Yeeaaaaa...Gumbira tak terkata!!!Alhamdullilah..Semoga Anakku selamat dilahirkan pada masanye nanti dengan keadaan sihat,,sempurna selamat segala..Ameen...

Jom tgk gambar Babyku yang mukanye iras betul dengan Abangnye...Tak rupe Ayah lagi la..Dengan hidung kembang warisan Mama nye ni....Hahaha...

Muka ada senyum..ni gambar iras Abang Hadiff. Masa ni usia 29week 5days..

Hidungnye sama jugek macam Abang Hadiff baru lahir dulu...kembanggg!!!

Dagu pun macam Abang Hadiff...Rambutnye lebatkah???Klau Abang Hadiff dulu botak keluk...

Graf ni Miss Jeez dah explain tapi aku lupe,,yang aku ingat dia cakap,,berat baby agak besar terlebih sikit je dari graf..yang lain semua level sama dengan Graf...Suke baby tembam2..tapi xmau le tembam sgt smpai payah nak push..uisssyhhhh!!hehehe... 

1 comment:

  1. clear nmpk muka baby... cam muka abg adif. xsabor nk tunggu kuar

    ReplyDelete