Be Followers

Monday 2 July 2012

30 jun 2012, saya 33 tahun!!

Aku 33 tahun pada 30 jun 2 hari lepas..sehari lepas besday Ayah aku... Aku dilahirkan di Segamat Johor, rumah pakngahku pada jam 11.45 tengahari..Mak cakap tu pasal degil!!
Party2 xde hokey!!Tak perlu pun,,dan memandangkan suamiku bz dan penat keja,,kami hanya beli kek dan pizza makan anak beranak je kat rumah...Itu pun dah cukup bagus bagi aku...makan diluar bile2 masa pun boleh..
Syukur aku masih ada didunia ini...Moga usiaku panjang untuk aku besarkan hadiff dengan sempurna. Semoga apa yang aku hajati akan tercapai...Amin..

Besday mom..Makin naik umo,,makin tembam mama..Tolong!!

Besday mama,,besday dia jugek..Tetiba ada angry bird kek le plk..

Angry bird xtau flavour apa,,psl lum mkn lg..ada jek dlm freezer. Yg kek simple sbelah tu flavour black forest..

Pas potong kek, weouls rest jap mandi,,malam sambung pizza...Hambek ko,,bangun pg aku rase makin bulat!!

No comments:

Post a Comment