Be Followers

Tuesday 17 July 2012

Susu Formula

Sejak dari lahir sampai le sekarang..Hadiff dah pun 3 tahun 7 bulan..Masih setia dan tak nak langsung tukar produk susu yang lain selain dari susu Snow..Amat Cerewet!!!Ntahle aku pun xtau pasal apa aku pilih susu ni..maybe terpengaruh dengan adik aku le ni..dolu anak dia pun guna brand yang sama...Memandang Snow pun lagi murah dari Anmum,,Enfagrow dan yang lain2..Aku pun pilih le Snow...

Tapi bagi aku,,mahal le jugak snow ni kan,,klau 1 tin 900 gram RM46.90..Pulak tu sebulan 4 tin bermakna RM187.60. Kalau yang baby dalam RM50++.. Bagi aku mahal... Bukan aku tak pernah try susu2 yang lain,,mcm dutchlady,,lectogen and dumex..Tapi Hadiff tak sudi...

Tapi semalam,,pintu hati Hadiff baru terbukak untuk mencuba susu lain..Tu pun lepas ada team Dumex Dugro datang ke skoll dia...Hadiff cakap,,dia dah minum 1 sample tu kat sekolah..Dia bawak lagi 1 sample.. Dumex Dugro yang Hadiff bawak balik ni,,jenis yang fruit + vegetable utk age 3 hingga 8 tahun...Ok le dia nak minum..Tapi pas minum mmg kompem dia berak..Cuma aku harap janganle setiap kali minum nak berak je..parah le camni..hehehe..

Semalam aku beli yang 900g punye rege dalam RM27.90..So buat masa ni minum selang-selikan dengan susu snow...Pasal susu snow still ada lagi stok kat rumah..

Ni tin yang lama

Sekarang dah berwajah baru..Hadiff minum yang stage 4 tu..rege rm46.90

Ni dia Dumex Dugro veg+fruits rasanye baru jugek brand yang ni..

No comments:

Post a Comment