Be Followers

Wednesday 29 August 2012

Mengandung???

Lebih kurang sebulan sebelum Ramadhan,,aku disahkan hamil...hehehe...mulanye aku beli UPT tu check sendiri..Keesokkannya aku gi klinik..Aku disahkan hamil 7 minggu pada 13 Julai 2012...Sebenarnya aku target nak beranak tahun 2014,,tapi Alhamdullilah Allah bagi rezeki awal dari perancangan...Syukur-syukur Ya Allah...

Double Line/ Dpt Acid Folic & B complex
Pada 14 Ogos 2012 aku gi check up pertamaku utk kali ke 2 nye di Poliklinik Kelana Jaya. Masa tu kandungan berusia 11 minggu. Dah 4 tahun xpegi,,lupa dah apa yg nak dichecknye..hehehe..

Rekod utk adik adiff,,kali ni kaler hijau tepek tu ha,,pasal ada kes..kire lahirkan adif guna vakum tu  dalam kategori risiko la..lahir menggunakan bantuan vakum..jawabnye pemantauan kali ni lebeh la..

Ni le dia ujian2nye..berat aku tengokla tu...hahaha..lepas raya apa cite naik berkilo2 kang...

Next checkup kena minum air gula le pulak,,pasal my mom ada kencing manis..keturunan katakan....time Hadiff bebas dari penyakit..xtau le pulak kali ni..Harap dijauhkan...

Oh ye,,aku jugek dapat Obimin utk check up kali ni..(gambonye xde,,setakat ubat je kan,,xyah gambo)

Oh ye lagi...time raya genaple kandunganku 3 bulan....terasa sendat dah perut..jeansku xboleh kancing butang...hahahaha....

1 comment:

  1. congrats to u.. betapa seronoknya nk menerima kehadiran org baru kan..

    p/s: jgn lupa doakan kwn mu ini heheheh

    ReplyDelete