Be Followers

Tuesday 17 April 2012

Buat stok!!!!

Sementara tunggu cite peberet "Desperate Housewife" bersiaran,,sempat aku sediakan stok bawang merah & putih byk2 di bland kemudian simpan dlm peti..Begitu jugek dgn lada kering,,jugek aku bt stok..Biasanya stok ni utk 2 minggu..Mak aku xsuke masak cara mcmni,,dia kata xsedap..Aku pulak dapat idea ni, tiru cara ibu mertuaku...Senang dan cepat sikit..Macam pagi2 aku suke masak breakfast sdiri dan bawak bekal gi kerja..Bangun pagi terus ceng,,ceng,,ceng atas kuali..Mudahkan?? (Anda tidak digalakkan tiru aksi ini,,pasal tidaklah sesedap mana pun...) 

2 comments:

  1. den xpnh buat tuk bwg tp kalau ldo koring den slau buat....tp buat stok nih soang bonar jimat masa kitokan.eh naper ckp nogori nih hahahaah

    ReplyDelete
  2. belaka2 nok cepak weh,,gituloh gayanye..belaka2 menda nak di blander..(base ganu pulok weh)

    ReplyDelete