Be Followers

Sunday 15 April 2012

Sign report card Hadiff

Pagi tadi aku gi sign report card Hadiff. Wah,,baru 3 bulan skoll dah exam..

Keseluruhannya,,aku berrsyukur, psl aku ingatkan Hadiff ni kurang bagi tumpuan. Tapi tecer ckp dia concentrate dan paham,pikap serta cepat menghafal..1 lagi tecer cakap paling cepat ialah dalam Iqra' dia dah page 12 dahului classmatenye yg lain baru page 6. Paling2 yang aku xsangka psl kat rumah aku xpernah ajar Iqra' pun. Reading utk BM dah boleh 2, 3 suku kata macam "ba,,bu,,ini, ana"...Tapi kdg lupe jugak, kata tecer...kalau Iqra' dia lancar dan xpernah pulak lupe..kata tecernye lagi.....Aku buat muka pelik gek tadi,,then tecer uji secara lisan depan mata aku..eh,,eh..iye lah,,Iqra' dia lancar..Boleh jadi Ustaz le anak mama...hehehe..Dan bacaan solat juga Hadiff dah tau semua..cuma sebutannya xde le betul sgt..

Tapi lepas ni mamanya kenale rajin2 kan diri train Hadiff dalam writing...Terang2 tulis dalam report card "need to improve in writing".

Apa-apa pun aku xde le risau sangat..& xde le nak anak tu terus pandai belaka,,baru 3tahun 4bulan..Ini pun dah cukup bersyukur...

Jom tgk result & paper exam...(hahaha,,,result le sangatt...examlah sangatnyeee punnnn!!)


Ni la report card nye...xberapa nak nampak..sorry..

Hadiff bab writing still lemah lagi..tgk tu reportcard dia..Yg ats result paper..semua dpt markah penuh kcuali B.M kurang 2.5 markah. Psl silap padanan pd "ubat" arrow kt "i" dgn "u" 2,2 skali..hahaha...
kompius mak,kenapa 1 tu kaler cantik, 1 lg compang campeng..tnye tecer dia kata adif bt..emm,,ye ke??

Yg tgh tu molek pulak writingnye,,ye ke ni?yg bwh tu aku suke,kalerkan mana ciptaan Allah,,tunjuknye btul dah..tp kaler pesen apa tu??ke tgh xde mood mengaler??rosak2..yg tandakan btul salah perbuatan tu pun aku suke..


2 comments:

  1. good boy adif!kira hebat benar dah ni psl br umur 3 thn dh pandai mcm2. ....bab ygada terlawo sikit tuh kan aku pun bperasaan mcm tu gek kt aiman...ada skali bwk blk gbr color lawo btl musykil makkkk

    ReplyDelete
  2. idokle hebat..nulis xpandai..huhuhuhu..tp yg kaler lawo tu mmg diselubungi misteriiiii!!!!

    ReplyDelete