Be Followers

Tuesday 19 June 2012

Bawa bekal ke Opis....

Sebelum ni ada entry aku pasal Nasi Lemak Ayam Merah ..Tapi masa tu nasi lemak aku agak kering dan sambal ayamnye pun xsedap..
Hari ni aku bawak lagi bekal nasi lemak ikan bilis pulak..(dah makan pg tadi,,saje,,baru nak upload gambo aje)...Kali ni ok la sikit..nasi pun ok,,cuma sambal ikan bilis tu,,ikn bilisnye byk sgtle plk....
Telur Goreng ado,,Telur rebus ado setengah,,Ikn bilis goreng, timun,,tetiba papadom...Cube kire kalori kat situ..hahaha...Dah masuk perut dah punnn...


Kemudian pasal dah makan berat sangattttt pagi tadi,,aku x lunch punnn,,,kononnyeee...tapi beli gek premium coffee blanded di Cool Blog,,murah rm3 je...hadooiiiii,,,cafein membuatkan perut aku makin boncitttt!!!Tabiat makan aku yang makin buruk!!! :((


No comments:

Post a Comment