Be Followers

Monday 25 June 2012

Petai oh,,petai!!!

Jemput makan....Sambal bilis petai peberetku...Ada gek ayam goreng,,tak lupe jugek kicap....Jadi la untuk menu lunch aku ni..masak pagi2 tau bawak bekal...Bila suami aku kerja shif tengahari, memang aku biasanya akan masak...

Sorry,,,dah tergaul baru snap gambar,,sangat tak senonoh...My BFF ku cakap,,nak blogging mmg kena snap gambo aje..Tu pasal separuh gaul baru teringat...Hehehehehe...

Oh ye,,aku siap bawak listerine tau ni dan siap ada gula2 jugek,,nak cover...hahaha..paham2 je la...tadi pun aku makan bile line clear...nasible klau toilet bau..diam2 kan je la...Syhhhhh!!!!!


Erkk,,,Alhamdullilah,,dah kenyang...jom sambung kerja!!!!Pasni cendol pulak sampai...(opismate nak belanja...)hahaaha..rezekii...makin gemok laaa!!!!

No comments:

Post a Comment