Be Followers

Saturday 9 June 2012

DEMAM EURO 2012

Mak aii,,macam tak caye je aku depan tv jeling-jeling manja je nengok Poland vs Greece,,EURO 2012 punye first game..Seri hokey,,1-1!!!!...Bukan nak layan bola benonye,,tapi mata ni yang tak nak tido...Aku bukan tau sangat pun pasal bola....Saje je meriahkan suasana Demam Euro 2012..

Jawabnye,,dengan ini makanya,,ramailah sang-sang suami yang tido depan tv..Termasukle Cik Abe aku... Kali ni aku macam nak sokong Germany..Tapi Germany dok dalam Group B..Ada Holland dgn Portugal tu,,hebat-hebat belaka...Camno tu??? Sokongan terhadap Germany ni tidak dipengaruhi oleh sesape mahupun En.Suami ok!!! Pasal En.Suamiku cakap dia tengok je,,malas nak sokong sape2...

Ni le team aku sokong kali ni,,Oh ye,,aku penah gek sokong Germany,,,tapi masa Piala Dunia 2002, final kalah dengan Brazil..hehehe,,sori bukan Euro..Ala,,dah lari tajuk pulak..Poyo tul aku ni....

Satu lagi pasal bola ni,,yg benonye aku suke tengok Jersey team2 bola...Lawo-lawokan??..Tapi harganye,,,meruntun jiwa...

Poland, France, Portugal, Holland, Croatia....Jersey France lawo le pulak bekolar camtu...tapi belang2 camtu xsesuai tuk akak...4 daripada Jersey tu lawo le kecuali yang Croatia kotak2 cam dam haji tu,,akak tak minat..(Eh,mcmle aku yg nak pakai,,siap leh cakap suai xsuai pulak...hahaha) 5 Player tu yg aku kenal cuma yg dok tengah Portugal si Cristiano Ronaldo tu..Hahaha..Poyo lagi,,xkenal player..


Jersey Holland selain dari kaler oren tu,,ni 1 lg aku minat sgt,,kaler itam ni..maskulin kan?
Jersey ni aku minat je tau..Bukannya aku nak beli pun..Tak mampoooo..Tapi kalau le nak beli pun,,,untuk Hero kecik aku tu je.."Kalauuu",,,tak semestinye beli..Hehehehe...Eh, Jersey Germany biasa2 je kan,,kaler putih dgn hijau gitu..

Ada pun gambo Hadiff pakai tshirt Germany,,bukan Jersey le kan..Tanda sokongan Mama pd team Germany..Picture masa ni Hadiff umur 1 tahun 4 bulan..Pasal ada date kat situ..Masa ni Hadiff dah laju menapak..

2 comments: