Be Followers

Monday 18 June 2012

Paradigm Mall, Kelana Jaya

Sorry gambo Paradigm mall nye tak ada..Pasal weouls ke sini pun tak plan..Aku pulak lupa bawak handphone..Ni pun snap pakai hp asbenku...

Weouls tak round abes..Malas!!!Lagipun window2 shoping je!!!Ok jugak Paradigm ni,,lenguh gek menapak..Dalam tu ada Tesco, GSC Cinema, ToysRus, Branded Outlet dan macam2 lagile...(byk,,tp dah lupe tu yg xdpt nak listkan). Setakat ni parking still free pasal baru lagi kan...Pulak tu dari rumah aku kat KD ni, ikut shortcut jek..xlalu highway LDP tu..Kire selamatle dari jam..

Tunggu le time aku usha sesorang kat situ..Pasal aku memang suke shopping sorang2..Itu memang tabiat aku...Mula2 alasan shopping sorang psl kesian kat asben and anak tunggu..Takut derang xselesa lama sangat..So aku sendiri yang rase xenjoy nak pilih..Pasal pikirkan orang,,padahal xde le selalu terima rungutan pun..(cuma kadang2,hehehe) Tapi diri sendiri xberapa nak selesa..Ala,,klau dengan kawan2 pun camtu jugek perasaan aku..Jadi, aku dah sangat2 syok dan suke soping sorang2..Jadi tabiat pulak..Eh,,topik sudah larik..cukup2 la tu...Jom tengok gambo ini budak...






No comments:

Post a Comment