Be Followers

Wednesday 20 June 2012

myMetro | Hindari guna bahasa pelat

myMetro | Hindari guna bahasa pelat

INFO YANG MENARIK UNTUK PARA IBU BAPA... :)

Aku praktikkan jugek kat Hadiff masa dia kecik lagi..Dan syukur memang tak pelat..Masa dia baby aku pun suke bual2 dengan dia,,pasal mmg aku suke kot bercakap dgn dia..Sampai sekarang ni pun dia le tukang dengo aku bercakap..kadang aku luah gek perasaan kt Hadiff..(luah yang xterlalu hal2 kedewasaan le kan,,hehehe,,contoh mcm,,,penat kerja ke,,letih ke...)

1 lg info yang best dan aku suke...pasal bila anak dah sekolah, jgn lebih utamakan pada kerja sekolah, membaca, mengira,,cantik ke tak tulisan..(benda yang selalu aku buat ni hahaha) make sure borak pasal sesuatu benda mcm fungsi barang...(eh,,aku praktikkan juge apa....hahaha,,xmau kalah tu..)

Dan memacam info & tips bagus yang perlu kita praktikkan..

No comments:

Post a Comment