Be Followers

Sunday 20 May 2012

Hafiz Supermania!!!!!!!!

Aku memang kaki layan Program Realiti...Lebih-lebih lagi bab nyanyi2 ni..Jgn tak tau,,Kilauan Emas pun aku layan..hahahaha... Ni nak kabokan sikit pasal Mania...Sukenye aku bila Hafiz menang...(walaupun tak terlibat dlm vote mengvote ni)...Suara Hafiz tu kan lunak amat..lantang sedap je telinge dengo..Suke jugak aku bila bukan Jac bukan juara..pasal tak larat telinga dengo jerit memanjang....

Dapat 500k tu..Dengan Ahmad Dhani pun pulun 300k..Sedaple dia bawak balik indon..Sian le pulak kat M.Nasir dgn Aubrey..Terutama Aubrey yg asal Malaysia.. Isyh,,jangan pertikaikan,,kang jd isu Aaron Aziz le pulak...Tapi aku suke karektor dan muzik Ahmad Dhani..

Mania dah abes pasni aku nak setia layan ONAIR pulak...hehehehehe...


1 comment:

  1. congrats to hafiz...tepat ramalan ku benar belaka hehehehhe

    ReplyDelete