Be Followers

Wednesday 23 May 2012

Sambil menyelam minum air,,Sambil masak layan Akasia...

Sekarang tiap-tiap Isnin - Khamis aku mesti layan ini drama...Tapi kadang aku tertinggal le awal2 cite, pasal sampai rumah dalam kadang-kadang jam 7.10ptg...2 hari sebelum ni keta aku rosak..So keta kat bengkelle,,aku pun pinjamle keta opismate...Sampai rumah dah 7.15ptg..Masa tu Hadiff dah pun Ayahnya amek dr skoll..Jadi derang mmg dah ada kat rumahle...

Aku ni pulak call laki aku,,sebok cakap yang aku nak berbuka pose...Tapi masuk je rumah,,apa yang aku carik remote astro dulu...Terus aku tukar channel TV3, xsempat duduk xsempat bukak tudung....Laki aku dok gelak je..Ingatkan terus nak ke dapur..Hehehee...Tapi time tu tak concentrate sangat tengok pasal sambil2 memasak...Bila azan magrib aku minum air dulu le sementara siap masak... 

Aku suka layan cite ni pasal ada adengan masa skoll menengah tu,,cikgunye garang,,anak muridnye muka macam xde perasaan..Minah Fasha Sandha ni walau kontroversi memacam,,tapi belakon mesti tip top..So seronoklekan layan...Mula-mula dia belakon dulu,,suara dia yang halus tu menganggu sikitle tumpuan aku sebagai penonton..Tapi sekarang suara dia dah ok..Ada penah dia cakap yang dia masuk kelas vokal untuk betulkan intonasi suara dia...Tu yang dah ok tu kot...

"Sambil menyelam minum air,,Sambil masak layan Akasia..."



2 comments:

  1. lg satu blakon kat skolah ahmad tuh uuuu...pantai sepat juga hahahha

    ReplyDelete
  2. ye la,,pasal belakon kat pekan,,lupa nak update tadik..hihihi..

    ReplyDelete