Be Followers

Monday 14 May 2012

Memo Cinta

Time opis hour dalam kul 4.00 petang..Cik2 MBSA datang nak check and saman parking..Ikutkan bulan ni memang dah acap kali kena saman psl slalu bayar smpai kul 4 je..syiling x cukup punye pasal. Rujuk kepada luahan di surat cinta mengenai saman ini. 

Tapi bukan masalah saman,,yg tu mmg dah tugas Cik2 MBSA tu..Tapi ni pasal  tiket parking sah2 dah tunjuk depan cermin tu dah bayo dan dalam time lagi..Tapi dia dok saman juga..Maybe le panas sangat time tu,,bt kerja pun x consentrate btul2..Mau aku tak marah pasal aku nak kena susah payah mengabeskan masa pegi ke MBSA utk cancelkan saman tu,,walaupun kita tunjuk bukti,,urusan pembatalan balik tu lama,,leceh,,Kena pegi sampai 2 department..Letih wooo....

Jadik disebabkan itu,,aku letak Memo Cinta kat wiper keta aku....Supaya Cik MBSA tu check betul2...

Masalahnye bukan aku sorang je kena..dengan Bos aku pun kena gek..Agaknye staff baru kot..

No comments:

Post a Comment