Be Followers

Tuesday 29 May 2012

Klik,Klik,Klik!!

Sekarang aku dah tak penat nak melayan pakwe kecikku ni..Pasal dia dah pandai menggunakan "mouse" apabila dia nak layan youtube.. Tugas aku hanya taip je apa yang dia nak tonton..dah abes 1 part, nanti yang lain dia pilih list2 screen berpandukan picture sebelah tepi kanan tu,,kemudian dia klik sendiri mana2 yang dia nak tonton...

Kalau dia tengok facebook aku pulak..Dia dah tau mana nak carik gambar dia yang besepah kat facebook aku,button pangkah (x) pun dia dah kenal, dia klik (x) tu bila dia dah tak nak tengok part tu..Pastu dia boleh carik gambar2 dia yang lain pulak tanpa bantuan aku. Budak2 sekarang cepat belajar..Bagi aku "mouse" ni kan leceh sikit nak guna..Bila Hadiff reti aku agak teruja jakun..walhal benda ni takdele menakjubkan punnn..(mata ke atas,,tgn ke dada)....


1 comment:

  1. lama2 nanti dah boleh taip sdiri..dan lagi sorry to say yer mama nk guna hahahaha!!!
    adif bdk bijak cpt blajo..

    ReplyDelete